Meeste technische problemen zijn gerelateerd aan cache, flash of firewall problemen

Neem de volgende stappen om het probleem op te lossen. Instructies en links kun je hieronder vinden. 

 

1. Leeg de cache/tijdelijke internet bestanden van je browser.
2.  De meeste web browsers slaan tijdelijke kopieën van game bestanden op je computer. Het regelmatig legen van cache en tijdelijke internet bestanden kan heel wat laad problemen oplossen. Hieronder vind je een aantal handleidingen voor de meest bekende web browsers:

Selecteer je browser:

 

1. Update Flash en Java met de laatste versie
2. Verwijder en installeer de laatste versie van beide programma's. Flash en Java zijn belangrijk voor de basisfunctionaliteit van vele websites en games. Door ze up-to-date te houden zul je een optimale game ervaring hebben. 

  • Klik hier om te zien hoe je je huidige Flash player kunt verwijderen. 
  • Klik hier om je flash te bekijken
  • Klik hier om Java te bekijken

 

Mijn firewall blokkeert Habbo Hotel.

Om Habbo Hotel te kunnen spelen moet je computer contact kunnen maken met de Habbo Hotel servers via een speciaal protocol dat door de Flash client gebruikt wordt. Als je personal firewall software op je computer geinstalleerd hebt (een soort inbraakbescherming) of als je het internet opgaat via een door firewall beschermde server, zou dat de toegang tot Habbo Hotel kunnen blokkeren, als je de instellingen ervan niet verandert.
Je netwerk moet zo zijn ingesteld dat firewall de volgende poorten toegang geven tot Habbo Hotel:
 
game.habbohotel.nl
62.50.35.171

game2.habbohotel.nl
62.50.35.177

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk