Ik heb Habbo Credits gekocht, maar heb deze niet ontvangen

Heb je onlangs Habbo Credits gekocht via een van de beschikbare betaalmethode op onze website en heb je deze Credits niet ontvangen of heb je niet de correcte hoeveelheid ontvangen, neem dan contact op met de Helptool zodat zij jouw betaling kunnen onderzoeken. Geef in de ticket zoveel mogelijk informatie zodat wij jouw betaling terug kunnen vinden in ons systeem: datum, betaalmethode, bedrag, telefoonnummer/kaartnummer, etc.

Het kan ook voorkomen dat de Credits niet per direct op je account verschijnen. Er kan soms een vertraging optreden van max. 30 minuten. Mocht je na deze tijd nog geen Credits ontvangen hebben, neem dan contact op met de Helptool.


Waarom krijg ik op mijn sms geen code terug?

- Check of het vanaf het toestel dat je gebruikt toegestaan is om naar verkorte (4-cijferige) nummers te sms-en.

- Check eerst of je niet je wekelijkse Credit limiet al hebt bereikt. Heb je je limiet bereikt, en sms je daarna nog een keer, dan worden door je telefoonmaatschappij wel de kosten van het versturen van het bericht sms (ca. 20 eurocent) in rekening gebracht, maar ontvang je geen Credits. Je betaalt dan natuurlijk ook niet voor de Credits.

Zorg dat nummerherkenning aan staat in je telefoon. Als nummerherkenning niet aanstaat, kan ons systeem niet checken of je al aan je Credit limiet zit, en zul je geen code terug ontvangen.

Tot slot: vraag altijd voor je belt toestemming aan degene die de telefoonrekening betaalt!


Tot wanneer kan ik mijn niet ontvangen gekochte Credits opvragen?
Als je problemen hebt met gekochte Credits, heb je 6 maanden de tijd (vanaf datum van aankoop) om deze bij ons op te vragen. Gedurende deze periode zullen wij de problemen voor je onderzoeken en jou de gekochte Credits op jouw account zetten.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk