Hoe meld ik een probleem bij de Moderators?

Wat zijn Moderators?

Moderators zijn betaalde toezichthouders die speciaal in het hotel rondlopen om onschuldige Habbo's te beschermen en de 'bad guys' in de gaten te houden - Habbo's die zich niet houden aan de Algemene Voorwaarden van Habbo Hotel. De Moderators zijn een van de methoden waarmee we de Habbo Regels bewaken, en zo blijft Habbo Hotel een leuke en een veilige plek, voor iedereen. Je kunt Moderators herkennen aan de 'Habbo Staff" badge naast hun naam. Ieder ander die zegt dat hij een Moderator van Habbo Hotel is, en niet zijn badge kan laten zien, vertelt niet de waarheid.


De volgende Moderators zijn actief op Habbo:
  • MsAnita
  • Filomiena
  • MrsDog

Moderators hebben verschillende taken:
  • Corrigeren - als een Habbo zich niet aan de regels houdt kan hij of zij die Habbo waarschuwen, of voor enkele uren, of zelfs voor altijd uit het hotel zetten.
  • Hulpverlening - Moderators ontvangen de berichten die via de 'help' knop rechts bovenin je scherm worden verstuurd en komen de Habbo's in nood te hulp.
  • Aangeven - Moderators geven Habbo's aan die zich niet aan de regels houden, die bijvoorbeeld scheldwoorden hebben gebruikt in hun Habbo naam, missie of kamernaam en fungeren als de oren en ogen van Habbo Hotel.

 

Hoe meld ik een probleem bij een Moderator?

Om hulp te krijgen druk je simpelweg op de Help-knop in de rechterhoek van je scherm in Habbo. Maak een keuze uit de verschillende categorieën.

Doet iemand iets waardoor je je onveilig of bedreigd voelt druk dan op de 'Krijg onmiddelijk Hulp'knop.
Let op: de "Hulpknop" is alleen voor noodgevallen! Misbruik van deze toepassing kan leiden tot een ban op je account.


Kan ik nog iets anders doen?

Als je iemand vervelend vindt in Habbo kan je gebruik maken van de negeer-knop om zijn of haar chat te verbergen. Bevinden ze zich in jouw kamer of in een kamer waarin je rechten hebt kan je ze kicken of hen tijdelijk verbannen.

Hoe kan ik een ongepaste groep forum bericht of categorie melden?

Groepseigenaren en groepsleden met admin rechten kunnen ongepaste berichten of hele categoriëen verbergen. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun fora en moeten zorgen dat deze voldoen aan de Habbo regels.

Voor het melden van dringendere zaken (aangiftes van misbruik of overtredingen van Habbo's) kun je op het "uitroepteken" icoontje klikken (rechtsboven het bericht/categorie).

Let op: de Hulpknop is alleen voor noodgevallen! Misbruik van deze toepassing kan leiden tot een ban op je account.

 

Waarom krijg ik dezelfde standaard antwoorden via de help buttons in Habbo Hotel?

Om alle Habbo's snel en correct te woord te kunnen staan werken onze Moderators en medewerkers van Player Support vaak met standaard antwoorden die passen bij de vraag die jij stelt. Dat wil niet zeggen dat er robots bij Habbo Hotel werken of dat jouw vraag niet goed wordt gelezen. Integendeel: zo zorgen wij ervoor dat iedereen dezelfde behandeling krijgt en snel wordt geholpen.

 
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk