Problemen met inloggen?

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

  1. Als je een nieuwe wachtwoord aan wilt vragen en je je geboortedatum WEL weet, dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via het inlogscherm van www.habbo.nl of www.habbo.be. Klik daar op "wachtwoord vergeten" en vul je gegevens in. Het wachtwoord wordt verstuurd naar je e-mailadres.
  2. Ben je bang dat je bent bestolen, of dat iemand jouw wachtwoord weet, en je weet WEL je geboortedatum? Dan is het beste dat je even contact met ons opneemt via de Habbo Help Tool. De medewerkers zullen je dan de nodige informatie geven om verder te gaan.
  3. Wil je een nieuw wachtwoord aanvragen maar weet je je geboortedatum of e-mailadres NIET meer? Dan kunnen de medewerkers van Habbo Player Support je verder helpen tenzij je een van de 2 dingen, en wat verder informatie, nog weet. Weet je helemaal geen belangrijke informatie meer over je account, dan kunnen wij je helaas niet helpen. Wij geven geen persoonlijke informatie vrij zonder zeker te zijn of jij de rechtmatige eigenaar bent.

Hoe verander ik mijn geboortedatum?
Het is helaas niet mogelijk om je geboortedatum later aan te passen. Gebruik dus altijd je echte geboortedatum of, als je toch liever een valse gebruikt, vergeet dan deze datum niet.

Wat kan ik doen als ik niet in kan loggen op Habbo?

Er zijn wat oorzaken die er voor kunnen zorgen dat je (even) niet in kunt loggen in Habbo Hotel. Lees je even mee?

  • Het hotel kan vol zijn. Wacht een minuutje totdat diegene voor jou door de deur is.
  •  Je kunt een zogenaamde "verbanning" hebben opgelopen. Dat wil zeggen dat een Moderator binnen Habbo jou iets heeft zien zeggen, of doen, wat tegen de Habbo Regels is. Je krijgt dan een pop up te zien met de reden van deze blokkade. Meestal duren verbanningen 2 uur. Probeer het na die tijd nog eens.  Ben je langer dan 7 dagen verbannen, dan is er reden om even contact op te nemen met onze Habbo Player Support via de Habbo Help Tool. Zij staan je graag te woord.
  • Out of memory - Probeer je computer eerst even te herstarten en zorg ervoor dat je zo min mogelijk browser schermen open hebt staan op het moment dat je het weer probeert.
  • Firewall - Check of je de juiste poorten open hebt staan binnen je Firewall, die Habbo Hotel toestaan. Kijk of eventuele veiligheidsprogramma's Habbo Hotel toestaan, check of Habbo Hotel niet geblokkeerd is binnen jouw browser. Vraag eventueel even hulp van je ouders/verzorgers. 
  • Je blijft steeds je connectie verliezen. Dat kan aan je internetverbinding liggen. Check een aantal andere sites en toch echt nog eens je firewall. Blijft dit aanhouden, neem dan contact op met onze Player Support via de Habbo Help Tool
  • Je vriendenlijst zit overvol. Heb je echt een zeer lange vriendenlijst, dan zou deze wel eens met je inlogproblemen te maken hebben. Verwijder wat vrienden en je zult snel zien dat het beter gaat.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk