Op welke manier krijg ik het snelst antwoord?

Natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk antwoord krijgen op zijn of haar vraag. Bij Habbo proberen wij jouw vraag altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Houd er wel rekening mee dat door het hoge aantal tickets, zeker tijdens de vakantieperiodes, het langer kan duren voordat je een antwoord krijgt. Om echter nog sneller antwoord van ons te krijgen willen wij jou de volgende tips meegeven:

- Vul altijd de Habbonaam in waar jouw vraag/probleem over gaat.
- Stel je vraag in de juiste categorie, we zullen deze hieronder uitleggen.
- Vul alle velden in bij het aanmaken van jouw ticket! Anders komt jouw vraag helaas niet aan in onze Help Tool.

  • Gaat jouw vraag over het kopen van Credits? Gebruik dan 'een probleem bij het aanschaffen van Credits'
  • Is er een probleem met je wachtwoord of krijg je geen wachtwoord via 'wachtwoord vergeten'? Gebruik dan 'het wachtwoord van mijn Habbo'
  • Ben je verbannen en heb je een vraag hierover, ga dan naar 'mijn verbannen Habbo' 
  • Bij problemen met inloggen, koppelen van emails of het koppelen van applicaties ga je naar 'toegang of account problemen'. 
  • Denk je dat je gehackt bent of weet iemand jouw inloggegevens? Stuur je probleem naar 'mijn vermoeden dat iemand is ingelogd op mijn account'.
  • Zijn jouw meubels ineens weg en ben je misschien wel bestolen, ga naar 'de verdwenen meubels/credits op mijn Habbo account'.
  • Loop je in het Hotel tegen een technische fout of doet iets het niet, gebruik dan 'een technisch probleem met mijn Habbo account'.
  • Wil je ons helpen in onze strijd tegen de retro's? Dat kan via 'een nep Habbo website of Habbo retro'.
  • Leuke ideeën zijn altijd welkom bij 'hoe ik mijn briljante idee aan Habbo kan vertellen'
  • Vragen voor mensen van buiten Habbo kunnen naar 'een zakelijke vraag of voorstel'
  • Voor alle overige vragen die niet in bovengenoemde categorieën passen gebruik je 'mijn vraag staat hier niet bij'



In sommige categorieën krijg je automatisch van ons een berichtje terug met daarin een vragenlijst. Deze vragen moeten beantwoord worden zodat wij weten dat we met de rechtmatige eigenaar van het account te maken hebben. Op deze manier kan je ons ook de informatie geven die wij nodig hebben om jouw probleem op te lossen. Je hoeft je geen zorgen te maken over de informatie die je ons geeft, jouw antwoorden worden alleen gebruikt om de informatie die wij over jou hebben in onze database mee te vergelijken. LET OP: Wij van de Habbo Help Tool zullen jou NOOIT om wachtwoorden vragen!

Krijg ik sneller antwoord als ik mijn vraag/probleem stel in een categorie waar deze eigenlijk niet in hoort? Nee, wij beantwoorden alle emails zo snel mogelijk. Maar het helpt niet als je jouw mail in de verkeerde categorie zet omdat wij je dan handmatig een vragenlijst terug moeten sturen aangezien je deze door de verkeerde categorie waarschijnlijk niet hebt ontvangen.

Ik krijg maar geen antwoord, wat is er aan de hand? Wij proberen alle mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Echter kan het soms gebeuren dat wij het ontzettend druk hebben en je dus eventjes langer moet wachten. Zolang jouw mail echter nog niet  op 'afgehandeld' staat betekend dit dat jouw mail nog in de wachtrij staat en zo spoedig mogelijk aan de beurt zal komen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk