Ik wacht al een aantal dagen op een antwoord

Ik heb een ticket aangemaakt maar heb nog geen antwoord gekregen, wat is er aan de hand?
Wij zullen ons best doen om zo spoedig mogelijk naar jouw vraag/probleem te kijken. Houd er wel rekening mee dat door het hoge aantal tickets, zeker tijdens de vakantieperiodes, het langer kan duren voordat je een antwoord krijgt.

Er kunnen in dit geval ook andere dingen aan de hand zijn die je allemaal even na moet lopen voordat je besluit een nieuw ticket aan te maken. 

  • Je hebt de vragenlijst nog niet ingevuld. Bij sommige categorieën moet je eerst een vragenlijst beantwoorden voordat wij jouw mail zien en in behandeling kunnen nemen. Als er 'in afwachting van uw antwoord' bij jouw ticket staat dan wachten wij dus nog op antwoord van jou. 
     
  • Het ticket is niet compleet aangemaakt. Als je een ticket aanmaakt raden wij je aan om alles door te lezen. Wanneer een ticket niet compleet is ingevuld komt deze niet bij ons binnen en kunnen wij je dus ook geen antwoord geven. 
     
  • Je hebt na het aanmaken van je ticket opnieuw een reactie geplaatst onder jouw vraag. Dit houdt in dat er pas geleden nog activiteit is in jouw ticket is geweest en deze dus weer onderaan de lijst komt. Wij behandelen de oudste tickets/vragen als eerst en gaan vervolgens verder naar de nieuwere tickets. Als je dus een reactie plaatst in je ticket beschouwt ons systeem deze weer als een nieuw ticket waardoor je dus juist langer moet wachten. 

Heeft  het zin om meerdere tickets aan te maken over hetzelfde onderwerp?
Nee, als je een vraag hebt over 1 bepaald onderwerp kun je het beste gewoon 1 ticket aanmaken en het daarbij laten. Wanneer je meerdere tickets tegelijkertijd aanmaakt worden deze samengevoegd en duurt het antwoord juist langer omdat wij de nieuwste tickets als laatste behandelen. Na het aanmaken van een ticket zit er niets anders op dan even wachten. 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk