Hoe creëer ik een ticket voor de Helptool?

Hieronder vind je de stappen die je nodig hebt om hulp te krijgen van de Habbo Helptool.

- Meld je aan (rechts bovenin) of je klik hier
- Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, log je in of klik hier
- Als je bent ingelogd typ je een zoekwoord die het best bij jouw vraag past in het zoekbalk (bijvoorbeeld als je vraag gerelateerd is aan jouw veiligheidslot, typ je "veiligheidslot")  De meest voorkomende vragen worden namelijk al beantwoord in onze FAQ - d.w.z dat je direct antwoord zult krijgen en niet hoeft te wachten op een antwoord van onze klantenservice.
- Als je op "enter" klikt, krijg je een lijst met veelgestelde vragen te zien.
- Als je het antwoord/oplossing niet kunt vinden kun je klikken op " Niet gevonden wat je zocht?" onderin jouw zoekresultaten
- Klik op "Vul een formulier in voor een support verzoek" om een nieuw ticket aan te maken
- Wees alsjeblieft geduldig en wacht altijd eerst op antwoord. Gelieve geen nieuwe tickets aanmaken over het zelfde onderwerp. Hierdoor wordt de wachttijd alleen maar langer.

Geef zoveel mogelijk informatie, zodat wij jouw probleem zo snel mogelijk voor je kunnen uitzoeken.

Wij zullen ons best doen om zo spoedig mogelijk naar jouw vraag/probleem te kijken. Hou er wel rekening mee dat door het hoge aantal tickets, zeker tijdens de vakantieperiodes, het langer kan duren voordat je een antwoord krijgt.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk