Een aanvraag indienen

‹‹ Homepage Helptool

Als je voor het eerst een verzoek indient, kun je eerst onze handige gids raadplegen met instructies hoe je een hulpverzoek kunt indienen. Je zult een melding ontvangen als een medewerker je vraag heeft beantwoord. Bij het indienen van een verzoek ga je akkoord dat alle persoonlijke informatie die in het ticket staat vermeld, verwerkt zal worden volgens ons Privacybeleid.

Wij ervaren een hoger aantal tickets dan normaal vanwege de toename van users in Habbo. Houd er rekening mee dat dit kan betekenen dat het langer dan normaal duurt om een antwoord van ons te ontvangen. Open alsjeblieft niet meer dan één ticket met hetzelfde onderwerp. Bedankt voor je begrip!

Vul hier je vraag of probleem in. (Indien dit over een Ban gaat gelieve de einddatum te vermelden). Je zult dan spoedig een antwoord ontvangen van een van onze medewerkers van Habbo Player Support. Vergeet niet onze FAQ te checken voor je ons een mail stuurt. Veel voorkomende vragen worden daar reeds beantwoord. Wil je ongewenst gedrag of een vervelende gebeurtenis bij ons melden, (bijv.lastigvallen, pesten, seksuele gesprekken of iets anders waar je niet op zat te wachten) roep dan een Moderator via het Gele Uitroepteken in het hotel zelf - Player Support kan je hierbij niet helpen. Mocht je niet weten hoe je een Moderator kunt roepen, raadpleeg dan hier onze handige gids.

Vertel ons wie je bent

Kies de optie die jouw vraag het beste omschrijft! Zorg dat je de juiste keuze maakt, dat helpt ons jou sneller te kunnen helpen.

Ben je een Habbo speler, dan hebben we de naam van jouw Habbo nodig om je verder te kunnen helpen. Bent u de ouder/verzorger van een Habbo speler, dan hebben wij de naam van het account van uw kind nodig.

Wanneer je een ticket indient, ga je ermee akkoord dat alle persoonlijke informatie in het ticket wordt verwerkt in overeenstemming met ons Privacybeleid

Bestand toevoegen of bestanden hier neerzetten