Problemen rond het ontvangen van e-mails

Waarom ontvang ik geen e-mails van Habbo?


Ongeldig e-mailadres: Zorg ervoor dat het e-mailadres dat aan je Habbo account is gekoppeld, geldig is. Je kan het bijwerken in je accountinstellingen indien nodig.
Niet-geverifieerde e-mailadres: Verifieer je e-mail via je accountinstellingen om belangrijke meldingen te ontvangen.
Actie Afmelden voor mailing-list: Als je je per ongeluk hebt afgemeld voor onze e-mails, overweeg dan je voorkeur opnieuw of neem contact met ons op om e-mails te blijven ontvangen.

E-mails gemarkeerd als SPAM Volg deze stappen:
1. Controleer je spammap.
2. Markeer onze e-mails als "Geen spam" of verplaats ze naar je inbox.
3. Voeg ons e-mailadres (auto-contact@habbo.com) toe aan je adresboek om dit in de toekomst te vermijden.

 

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik e-mails van Habbo zal ontvangen?

Om zeker te zijn dat je onze email zal ontvangen, volg onderstaande stappen:

  1. Verander je e-mailadres: kijk zeker of het een geldig en up-to-date is in je account instellingen.
  2. Verifieer je e-mailadres: voltooi het verificatieproces in je account instellingen.
  3. Bekijk je voorkeuren: kijk je instellingen na of je onze e-mails ontvangt.
  4. Voeg ons toe aan je contactenlijst: Als je ons e-mailadres auto-contact@habbo.com toevoegt aan je contacten kan je voorkomen dat deze in je spam of junk folder terecht komen. 

Als je nog meer vragen hebt, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen. 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk