Account Veiligheidsslot

Account veiligheidsslot

We hebben onze Safety Lock-functie geüpdatet. Dit is hoe het werkt:

Wat doet het veiligheidsslot precies?

Het veiligheidsslot beschermt je account tegen ongeoorloofde toegang door iemand die je wachtwoord heeft gestolen. Als we een verdachte inlogpoging in je account detecteren, zullen we deze vergrendelen. Zodra het account is vergrendeld, moet je om het te ontgrendelen een eenmalige inlogcode invoeren die we je zullen e-mailen. Je hebt ook toegang tot je account als het al is gekoppeld aan Facebook, Google, Game Center, Microsoft of Apple.

Dus als mijn account veilig is vergrendeld, betekent dat dan dat niemand daar toegang toe heeft?

Nee, dit is niet zo. Zodra je account is beveiligd, sturen we je een eenmalige inlogcode. Dit kan worden gebruikt om je account te ontgrendelen. Vervolgens heb je toegang tot je account met de juiste inloggegevens. Als je account is gekoppeld aan bepaalde diensten van derden, zoals Facebook, Google, Game Center, Microsoft of Apple, kun je ook inloggen met deze.

Heb ik een keuze of is het verplicht het veiligheidsslot aan te zetten?

Natuurlijk heb je een keuze. Je kunt kiezen of je deze functie in je account wilt in- of uitschakelen. We raden je natuurlijk aan om hiervan te profiteren en het in te schakelen, omdat dit de veiligheid van je account aanzienlijk zal vergroten.

Waarom kan ik het veiligheidsslot niet inschakelen?

Het veiligheidsslot is alleen beschikbaar voor accounts met een geverifieerd e-mailadres. Dit komt omdat een account zonder e-mail het veiligheidsslot niet zou activeren en een niet-geverifieerde e-mail betekent vaak dat zelfs de echte eigenaar geen toegang heeft tot de e-mail en dus niet kan inloggen als het veiligheidsslot wordt geactiveerd.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk