Alles over wachtwoorden

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

  • Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, log je in en open je je instellingen. Gebruik je Habbo ID en klik op je avatar die in de rechterbovenhoek verschijnt.
  • Ga naar je instellingen.
  • Ga dan naar je identificatie-instellingen. Klik op 'Wachtwoord'
  • Voer je huidige wachtwoord in.
  • Voer je nieuwe wachtwoord in en dan nogmaals je nieuwe wachtwoord.
  • Klik op opslaan. Klik op wijzigen.

 

Als je Facebook, Google, Game Center, Microsoft of Apple gebruikt om in te loggen bij Habbo, moet je je wachtwoord opnieuw instellen bij die serviceprovider. Habbo kan je niet helpen met je wachtwoord op een andere dienst. Raadpleeg hun helppagina's voor meer informatie.

 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten, ga dan gewoon naar Habbo.com en klik op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten', onder het hoofd inloggedeelte. Je wordt gevraagd om het e-mailadres van je account in te voeren en zodra je dit hebt ingevoerd en op Verzenden hebt geklikt, wordt er een link naar je e-mailadres verzonden om een ​​nieuw wachtwoord in te voeren.

Als je account is gekoppeld aan een Facebook-, Google-, Game Center-, Microsoft- of Apple-account, kunt je inloggen met een van deze services. Nadat je bent ingelogd, kun je je wachtwoord wijzigen in iets dat je niet vergeet.

Als alternatief kunt je tijdens het inloggen je e-mailadres invoeren terwijl je het wachtwoordveld leeg laat. Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je een eenmalige inlogcode. Voer deze code in op het volgende scherm om toegang te krijgen tot je account. (Zorg ervoor dat je je wachtwoord wijzigt in iets gedenkwaardigs nadat je toegang hebt gekregen.)

Controleer eerst je ongewenste e-mail, want soms kan de eenmalige inlogcode daarnaartoe gaan.

 

Wat moet ik doen als ik denk dat iemand mijn wachtwoord kent?

Je moet je wachtwoord onmiddellijk wijzigen. Zie hierboven hoe je dit moet doen.

Wijzig je wachtwoord NOOIT in iets dat iemand anders je heeft verteld. Ze kunnen je account en al je meubels stelen. Als iemand om je wachtwoord vraagt ​​of zegt dat je het in iets anders moet veranderen, meld dit dan door op het pictogram voor hulp te klikken en verlaat de kamer.

 

Is je Habbo-wachtwoord veilig?

  • Verander je je wachtwoord maandelijks?
  • Heeft je wachtwoord willekeurige cijfers en letters?
  • Is je wachtwoord alleen bij jou bekend?

Als je een van de bovenstaande vragen NEE hebt beantwoord, moet je dit artikel zeker lezen ... Hé, weet je wat? Lees het sowieso! Je wachtwoord moet heel veilig worden bewaard en je moet het regelmatig wijzigen.

 

Hoe kan ik mijn wachtwoord veilig houden?

De volgende tips helpen je om je wachtwoord veilig te houden. Als je echter denkt dat iemand je wachtwoord heeft, moet je dit onmiddellijk wijzigen.

  • Maak een veilig wachtwoord

Een goed wachtwoord moet letters en cijfers bevatten en mag geen persoonlijke informatie bevatten zoals geboortedatum, naam of iets anders dat iemand zou kunnen raden door je vragen te stellen.

  • Habbo en je wachtwoord

Je moet je wachtwoord alleen invoeren op de officiële Habbo-website en -app om in te loggen op je account. Habbo-medewerkers zullen nooit persoonlijk contact met je opnemen om je wachtwoord te vragen.

  • Deel nooit je wachtwoord

Het delen van je wachtwoord met een vriend maakt je Habbo-account niet veiliger, in feite wordt het veel minder veilig, omdat je niet kunt garanderen dat de computer van je vriend nooit zal worden besmet met een keylogger en je kunt ook niet garanderen dat je vriend nooit je wachtwoord zal delen met iemand ander.

  • Recycle wachtwoorden niet

Laat je nooit verleiden om hetzelfde wachtwoord te gebruiken voor verschillende diensten op internet. Het is misschien gemakkelijk om wachtwoorden te onthouden als je er maar een paar hebt, maar als een wachtwoord wordt gestolen, verlies je de toegang tot veel van je favoriete diensten.

  • Houd rekening met wachtwoord phishing

Een veelgebruikte methode voor het stelen van wachtwoorden is het sturen van een e-mail of chatbericht wat zogenaamd afkomstig is van een Habbo-medewerker. Enkele veelvoorkomende symptomen van een phishing-e-mail voor een wachtwoord zijn:

  • Beloften van gratis tegoeden of meubi als je antwoordt met je wachtwoord.
  • Bedreigingen dat je account wordt gesloten als je niet antwoordt met je wachtwoord.
  • Uitnodigingen om deel te nemen aan geheime beta tests waarvoor je je Habbo-naam en wachtwoord moet invoeren op een website die niet de officiële Habbo-startpagina is.
  • Beloftes om een Habbo-ambassadeur of moderator te worden als je antwoordt met je wachtwoord of inlogt op een website die niet de officiële Habbo-startpagina is.
  • Vermijd veelvoorkomende pogingen tot wachtwoordfraude.

Er zijn enkele veelvoorkomende wachtwoordfraudes die op Habbo circuleren en onoplettende nieuwe spelers vangen:

  • Je ziet een andere gebruiker iets zeggen als "Kijk wat er gebeurt als ik mijn wachtwoord intyp!" Aangezien wachtwoorden willekeurige verzamelingen van letters en cijfers zijn, is het voor Habbo onmogelijk om ze uit de chat te filteren. Je wachtwoord is voor iedereen zichtbaar als je het in het chatvak op Habbo typt of in een privébericht, discussiegroep voor groepen of ergens anders op Habbo plaatst, behalve het aanmeldingsvak op het inlogscherm.
  • Je ziet iemand zeggen "Typ je wachtwoord en druk op Ctrl + M of Alt 013 of Alt 0525." Het maakt niet uit welke combinatie van toetsen iemand je vertelt om in te typen. Nadat je je wachtwoord in het spel hebt getypt, is het resultaat dat iedereen het ziet.
  • Iemand zegt: "Probeer deze coole cheat! Wijzig je wachtwoord in "50 credits" en je ontvangt 50 credits!" Wijzig je wachtwoord nooit in iets wat aan je wordt gevraagd. Er zijn geen cheats en als je dit doet, krijgt een fraudeur toegang tot je account.
  • Iemand zegt: "Een Habbo-medewerker heeft me zojuist credits gegeven op MSN!" Als iemand je vertelt om een ​​bepaald contact op MSN toe te voegen omdat het een medewerker is die hem credits heeft gegeven, doe het dan niet. Habbo-medewerkers communiceren niet met spelers via instant messenger of Hotmail-e-mails en medewerkers geven nooit gratis credits of meubels op deze manier weg.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk