Habbo voor Android

Habbo is nu beschikbaar om te spelen op je Android-apparaat! Nu kan je Habbo overal met je mee naar toe nemen:).  

Hoe log ik in?
Zorg ervoor dat je in het juiste hotel inlogt, zoals bijvoorbeeld op Habbo.nl. Je kunt inloggen met hetzelfde Habbo-account dat je gebruikt wanneer je Habbo op elk platform of apparaat speelt.

Heb je nog geen account op Habbo? je kunt dan een nieuw account aanmaken. Houd er rekening mee dat je ouder dan 13 jaar moet zijn om Habbo te spelen.

Problemen met het draaien van Habbo
Zorg ervoor dat je een goede internet verbinding hebt. Ervaar je problemen dat de app crasht of vastloopt, probeer de Habbo app dan eens opnieuw op te starten:

Je kunt ook alle andere apps die je open hebt staan sluiten om zo geheugen vrij te maken. Als je nog steeds problemen hebt, kun je het toestel opnieuw opstarten door gelijktijdig de aan/uitknop in te drukken. Raadpleeg de helpfunctie van je apparaat voor meer informatie over het sluiten en opnieuw openen van apps.

Apparaten
Habbo voor Android is geoptimaliseerd voor OS versie 5.0 of later.

Waar kan ik zien welke OS versie ik heb?
Volg de volgende eenvoudige stappen en je zult weten welke versie jij op je toestel hebt. 

1- Open de instellingen van je toestel

2- Scroll naar "Telefoon info"

3. Zoek naar "Android Versie"

Hoe kan ik mijn Android telefoon updaten?
Android toestellen worden constant geupdate door Google. Niet elk toestel ontvangt nieuwe updates, maar als je een nieuwer toestel hebt is de kans groot dat deze updates uiteindelijk hun weg vinden naar jouw toestel.

1- Open de menu "instellingen" op je toestel. Je kunt deze openen via de instellingen die je op je home-scherm kunt vinden of door te drukken op de "menu-knop" en daarna "instellingen" te selecteren.
Omdat sommige updatebestanden vrij groot kunnen zijn en deze je dataverbruik kunnen verhogen, bevelen we je aan om tijdens het updaten je toetsel te verbinden met een draadloos netwerk.

2- Klik op "update" (of "Software update" of "systeem update"). Dit bevindt zich meestal bovenin het menu.

 

Ik heb een Android toestel die geschikt is om Habbo te spelen, maar ik kan de app niet downloaden. Wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice (https://help.habbo.nl/). Laat ons weten welk toestel je gebruikt en welke Android versie je momenteel gebruikt. We zullen ons best doen om het aantal ondersteunende toestellen te verhogen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk