Vragen over inloggen met je e-mail

Waarom zie ik mijn andere Habbo-avatars niet op mijn account?

Je kunt meerdere Habbo-accounts hebben, elk met zijn eigen avatars. Je kunt alleen de avatars zien die horen bij het account waarop je bent ingelogd.

 

Zal inloggen met mijn e-mailadres mijn account veiliger maken?

Als je de juiste stappen neemt om je e-mailadres en wachtwoord te beschermen, is je account veilig. We raden je aan een wachtwoord te maken dat zowel letters als cijfers, hoofdletters en kleine letters bevat en dat niet is gebaseerd op je persoonlijke gegevens of bestaande woorden uit het woordenboek.

 

Hoe wijzig ik het e-mailadres waarmee ik me aanmeld?

Open het instellingenmenu en ga naar identificatie-instellingen. Voer je nieuwe e-mailadres in en klik op de knop Accepteren. Er wordt een verificatiecode verzonden naar het e-mailadres dat je hebt ingevoerd. Controleer de code en voer deze in in het verificatie-codeveld, binnen de identificatie-instellingen. Klaar!

 

Hoe verwijder ik het e-mailadres uit mijn account?

Open het instellingenvenster en ga naar identificatie-instellingen. Klik op de verwijderknop die naast je huidige e-mailadres wordt weergegeven.

 

Hoe voeg ik een identificatiemethode toe?

Om een ​​identificatiemethode zoals Google of Facebook aan je Habbo-account toe te voegen, moet je inloggen in het spel en naar je identificatie-instellingen navigeren in het instellingenmenu. Klik vervolgens op het logo of de naam van de identificatie-provider die je wilt toevoegen.

 

Hoe verwijder ik een identificatiemethode?

Om een ​​identificatiemethode zoals Google of Facebook uit je Habbo-account te verwijderen, moet je inloggen in het spel en naar je identificatie-instellingen navigeren in het instellingenmenu. Klik vervolgens op de verwijderknop naast het logo of de naam van de identificatie-provider die je wilt verwijderen. Je kunt je laatst overgebleven identificatiemethode niet verwijderen.

 

Als je problemen ondervindt met het inloggen bij Habbo, volgen hier enkele van de meest voorkomende redenen en oplossingen:

  • Je hebt je Habbo-wachtwoord verkeerd ingevoerd. Als je je wachtwoord bent kwijtgeraakt of vergeten en je hebt een nieuw wachtwoord nodig, doe dan het volgende: voer tijdens het inloggen je e-mailadres in, maar laat het wachtwoordveld leeg. Nadat je hebt geprobeerd in te loggen, ontvang je een eenmalige inlogcode. Voer deze code in op het volgende scherm om toegang te krijgen tot je account.
  • Je Habbo-account is gekoppeld aan een service van derden zoals Facebook of Google en je bent je wachtwoord voor die service vergeten. In dit geval moet je de functie voor het ophalen van wachtwoorden gebruiken bij de provider die je gebruikt om in te loggen.

 

Als je NIET kunt inloggen met je externe account (als je bijvoorbeeld je account hebt uitgeschakeld), moet je contact opnemen met hun klantenservice en zij kunnen je adviseren hoe je verder moet gaan



Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk