Wanneer je contact met ons opneemt via de Habbo Helptool op help.habbo.nl, zul je de optie uit het keuzemenu moeten kiezen die het beste bij jouw vraag/probleem past. Door de juiste optie te selecteren, kunnen wij je sneller helpen!
Let op! Als je de Helptool voor het eerst gebruikt om contact op te nemen met Habbo Klantenservice, zal je gevraagd worden je e-mailadres op te geven. Zorg ervoor dat je het correct typt, anders ontvangt je geen e-mailreacties op jouw verzoek!
Het eerst wat je moet doen is de zoekbalk op de home pagina gebruiken. De meeste vragen over Habbo zijn al beantwoord in onze Veelgestelde vragen sectie. Het is daarom vaak niet nodig om een vraag in te dienen.
Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, dan kun je een e-mail sturen naar Habbo Player support. Dit doe je door op "een vraag indienen" te klikken. Elke afzonderlijke email krijgt een eigen "ticket nummer". Stuur daarom niet meerdere e-mails met hetzelfde onderwerp, hierdoor krijg je niet sneller een antwoord. Integendeel, het kan de zaak juist behoorlijk vertragen. Heb jij na ons antwoord aan jou nog een vraag, stel deze dan gerust in dezelfde mail die je van ons hebt ontvangen. Dit werkt sneller dan het versturen van een nieuwe e-mail. Je kunt ook "Mijn aanvragen" aanklikken. Hoe stuur je je vraag het beste en zo correct mogelijk aan ons door?
Heel simpel: kies de optie die het beste bij jouw vraag/probleem past uit het onderstaande menu "Ik wil het graag hebben over.." Zoals bijvoorbeeld:
Een probleem bij het aanschaffen van Habbo Credits
Als je onlangs Credits bij ons hebt besteld met een van onze betaalmethode (SMS, Credit Card, iDeal, Paysafecard of PayPal), maar er is iets misgegaan bij de transactie wat nog niet staat beschreven in onze Habbo Credits FAQ vul dan een duidelijke omschrijving jouw probleem in.
Mijn Habbo wachtwoord
Als het niet lukt om zelf een nieuw wachtwoord op te vragen of het lukt je niet om in te loggen dan kun je deze optie kiezen om contact op te nemen met de Habbo Helptool.
Een account met een ban/ typverbod of ruilslot
Als je van mening bent dat je een onterechte sanctie hebt gehad, dan kun je kiezen voor deze optie. Heb je een sanctie gehad dan zul je zo nu en dan wanneer je in Habbo inlogt een pop up bericht krijgen hoe jouw huidige ban status er uit ziet. Gebruik deze optie alleen als je ban/typverbod/ruilslot langer duurt dan 7 dagen. Een sanctie van 18 uur of 7 dagen is tegen de tijd dat we contact met je opnemen waarschijnlijk al verlopen. We vragen je ook vriendelijk geen bezwaar te maken om een ban op te heffen wanneer wij dit al eerder hebben geweigerd. Het is overigens altijd een goed idee om eerst de FAQs "Waarom ben ik verbannen?" en "Waarom kreeg ik een ban, een mute of een ruilslot?" te checken.
Iemand anders is op mijn Habbo ingelogd
Stop! Als iemand anders je account heeft betreden, raden wij je aan om zo snel mogelijk je login gegevens te wijzigen! Hoe verander je je wachtwoord? Klik hier. Als je meubi of credits mist, kun je de volgende informatie lezen over het missen van meubi en of credits.
Een technisch probleem met mijn Habbo account
Heb je een bug gezien in Habbo of heb jij zelf technische problemen in Habbo? Kies dan voor deze optie.
Een neppe Habbo website of Habbo "retro"
Mocht je een valse website die zich voordoet als het echte Habbo Hotel hebben gezien, die gratis Credits, Meubi of iets anders aanbiedt, dan willen we het graag van je weten. Stuur de URL (als je die nog weet) aan ons door via deze optie.
Hoe ik mijn briljante idee aan Habbo Hotel kan vertellen?
Heb jij iets verzonnen dat volgens jou Habbo nog beter zal maken? Wil je een suggestie doen voor een geweldig cool meubel of feature? Kies dan deze optie in het keuzemenu. We krijgen dagelijks heel veel geniale ideeën toegestuurd, zoveel dat we niet meer persoonlijk kunnen reageren. Wij verzamelen echter de beste ideeën en sturen die door naar de juiste afdeling.
Een zakelijk/reclame/marketing voorstel of vraag
Zakelijke contacten die een voorstel of vraag hebben voor Habbo Hotel, kunnen deze optie kiezen. Er wordt dan z.s.m. contact met u opgenomen. Ben je een Habbo speler, dan is deze optie niet geschikt voor jou. We vragen je vriendelijk om een keuze uit de andere opties te maken.
Werken bij Habbo
Als je geïnteresseerd bent om voor Sulake te werken, kijk dan op de website: http://www.sulake.com/ voor actuele vacatures.
Competities en activiteiten
Heb je een vraag over een prijs/campagne of competitie, kies dan voor deze optie.
Een Habbonaam veranderen
We bieden geen naamswijzigingen aan Habbo’s aan. Wil je toch een nieuwe Habbo naam hebben dan zul je een nieuw account moeten maken. We zullen deze FAQ updaten mocht dit in de toekomst veranderen.
Verwijderen van je Habbo account:
Als je zeker weet dat je je account nooit meer wilt gebruiken, dan kun je ons dat via deze categorie laten weten. Houd er rekening mee dat je mogelijk om identificatie (vragenlijst) wordt gevraagd om te bevestigen dat jij de eigenaar van het account bent. Er is een eenvoudigere manier om je eigen account te verwijderen: open het helpvenster tijdens het spelen en ga naar de "Account gegevens" tab om je aanvraag in te dienen.
Let op: de Help Tool geopend is van maandag tot vrijdag. We zullen ons best doen om jouw vragen zo snel mogelijk te onderzoeken. Houd er echter rekening mee dat vanwege een hoog aantal tickets, vooral na schoolvakanties, het langer kan duren voordat wij je kunnen beantwoorden.