Hoe creëer ik een ticket voor de Helptool?

Hierbij geven wij je een stapsgewijze handleiding over hoe je hulp kunt krijgen van de Habbo Help Tool.

  1. Log in op je account en ga naar de FAQ pagina van jouw Hotel.
  2. Klik op "Vul een aanvraagformulier in" om een aanvraag in te dienen.
  3. Wees geduldig en wacht altijd op een reactie in plaats van een nieuw ticket te maken.
  4. Je ontvangt ook e-mails wanneer we je ticket updaten.

Je moet zoveel mogelijk informatie geven. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe sneller we je vraag voor je kunnen oplossen. We streven ernaar om je problemen zo snel mogelijk op te lossen, maar onthoud dat als er een feestdag is of als we een groot aantal e-mails hebben ontvangen, we misschien wat trager zijn dan je verwacht. We zullen altijd contact met je opnemen, dus maak alsjeblieft geen nieuwe tickets aan voor hetzelfde verzoek.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk