Waarom hebben jullie de gebruikersinterface van Habbo veranderd?

Waarom is de gebruikersinterface van Habbo veranderd?

Het opnieuw opbouwen van Habbo met Unity bood een geweldige kans om de gebruikerservaring voor zowel mobiele als desktopgebruikers te verbeteren. We begrijpen 100% dat verandering moeilijk is en dat veel Habbo's de huidige look en feel van Habbo prefereren, maar dit is een verandering die volgens ons positief is voor de toekomst van het spel op de lange termijn.

 

De gebruikersinterface ziet eruit alsof deze is ontworpen voor mobiele apparaten. Ik ben een desktop-speler en ik vind het niet leuk. 

Dit is in zekere zin waar. Bij het ontwerpen van een gebruikersinterface die zowel op mobiel als op desktop wordt gebruikt, is het voor onze developersteam makkelijker om deze voor mobiel te ontwerpen en vervolgens op te schalen, in plaats van andersom.

Wij begrijpen de bezorgheid van Habbo's over de gebruikersinterface. Wij weten dat de meeste Habbo's desktopgebruikers zijn. Om de ervaring voor deze groep mensen te verbeteren, kijken wij naar het implementeren van versleepbare vensters. Het team zoekt ook naar manieren om Habbo's in staat te stellen zelf hun gebruikersinterface beter te kunnen schalen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk